intelapplefans
Intels reklamefilm der de lurer inn Apple-håpefulle for å liksom-vise dem nye Apple-produkter er god underholdning, men hadde du som Apple-person skiftet mening?

Annonse


Dette skjedde da Intel lurte Apple-blodfansen

Intel fortsetter sin mediakampanje mot Apple.

Hadde du som Apple-fantast latt deg overtale?

De startet PR-stuntene etter at Apple lanserte sine M1-brikker i MacBook Pro, Air, iMac og Mac mini, og nå er de ute med et nok et forsøk på å overtale Apple-fansen – ved å bruke det som skal være ekte Apple-fans (Intel: “Ekte mennesker betalt for tiden og meningene sine”) i reklamen.

Det første Intel spør de håpefulle Apple-fanatikerne om, er om det ikke kunne vært fint å gjøre opplevelsen sin egen, blant annet ved å oppgradere med mer RAM.

Intel spiller de samme kortene

Deretter spiller den falske Apple-representanten av et reklameklipp der nettopp RAM-oppgradering er mulig. “De ekte menneskene” vet fremdeles ikke at det er snakk om en Wintel-maskin, men sier selvsagt “ja, takk”.

Deretter går Intel gjennom de vanlige punktene som Mac mangler: et stort spill-bibliotek som Windows, berøringsskjerm

Intel har tidligere angrepet Apple M1 for mangel på eGPU-støtte:

Intel hentet til og med en gammel kjenning fra Apples eldre reklamer:

Annonse