Som Apple vet Tesla hvordan man får kundene til å punge ut ekstra for det de egentlig ønsker seg. Elon Musk kan mersalg og selskapet er kjente for at tilbehøret i seg selv er markedsføringen.
Det er allerede mye tilbehør til Cybertruck
Som kjent avslørte Tesla det aller mest om Cybertruck i går kveld norsk tid, inkludert priser og rekkevidde. Pickupen er så stor (og tung med sine 3 tonn,) at Tesla foreløpig ikke kommer til å lansere den i EU og Norge, men det er jo interessant at produktsiden er på norsk. Dog, det er også Valve sin Steam Deck-produktside, en håndholdt spillkonsoll som fremdeles ikke kan handles her offisielt, men som enkelt kan skaffes i EU-landet Sverige. Det er godt mulig selskapene har brukt ChatGPT for å oversette.
Uansett, nå vet vi mer om hvilket tilbehør som tilbys til Cybertruck, og det er en lang liste med alt fra telt som kan monteres på baksiden (nesten 3000 dollar,) til d-ringer for feste (40 dollar) og en flaskeåpner til 25 dollar.
Det er allerede mye tilbehør å velge mellom, men den som har fått mest oppmerksomhet utover teltet, er den matt-svarte filmen som Tesla kan kle på Cyertruck for intet mindre enn 70 000 kroner. Tesla sier at filmen er “selvhelbredende” og laget med uretanbasert film (termoplastisk elastomer,) som visstnok også beskytter mot riper, er mer miljøvennlige en “tradisjonelle vinylomslag” og dekker “samtlige utvendige overflater i rustfritt stål.”
Annonse