– Det er stor interesse for den elektroniske katalogen og vi har solgt for tre millioner siden 1. oktober. Dette ga oss tredje plass i Kapitaldatas oversikt, sier produktsjef Jan Staff i Telenor Media til Dagens Telecom.
65.000 oppslag– Gule Sider på Internett er et supplement til papirkatalogen. Vi har gode besøkstall, målinger viser at vi har omtrent 65.000 oppslag på første side i løpet av en uke, sier Staff.Den elektroniske telefonkatalogen er et søkeverktøy med samme adresser som i papirutgaven. Fordelen er at du får tilgang til bedrifter i hele landet. Annonsene er plassert som linker ved bedriftenes adresse og telefonnummer. De selges uavhengig av papirutgaven.Høye ambisjoner
Telenors Gule Sider ble startet opp i september 1995, i forbindelse med Origo. Etter oppstarten har Telenor Media utviklet og justert den elektroniske telefonkatalogen i forhold til erfaringer som er gjort.– Vi jobber også med å utvikle en rekke andre produkter for Internett. I år har vi budsjettert med kraftig vekst, og skal selge Internett-produkter for 20 millioner kroner, sier Staff til Dagens Telecom.
Annonse