Blizzard er ikke fornøyde med arbeidet de gjorde med 1.1.0-oppdateringen til Diablo IV.
Krøllet det til med 1.1.0-oppdateringen
Joe Piepiora, Joe Shely og Adam Fletcher fra studioet innrømmer at de aldri kommer til å gjøre noe lignende igjen. Uten å advare spillerne på korrekt måte gjorde de karakterene i action RPG-spillet langt mindre kraftige – reaksjonene har vært svært negative, og de tre innrømmer de gjorde en tabbe.
“Vi vet at det er dårlig, vi vet at det ikke er gøy. Vi ar ikke tenkt å lage en slik oppdatering noen gang igjen,” forklares det nå. En av de største problemene er at 100-nivå mareritt-grottene er alt for vanskelig for de aller fleste klassene, noe som igjen medfører at de beste spillerne skaper sine egne helt spesielle klasser med spesifikke egenskaper for å klare å takle dem. Derfor lanserte studioet i går en oppdatering som reduserer vanskelighetsgraden for disse med 30 prosent.
En 1.1.1-oppdatering vil rette på enda flere ting når den kommer senere, om noen uker. Blizzard røper de vil avsløre mer om denne oppdateringen 28. juli.
Annonse