Hopp til navigasjon Hopp til innhold

3Com med ny nettjeneste

OSLO: Et nytt system oppdaterer nå automatisk 3Com-kundene via Internett. Dette har skjedd etter at selskapet lanserte 3Com Subscription Web Service og 3Com Case Tracker Web Service.

Dette er de to første elementene i nettverksselskapet webstrategi.

Tilpasset deg
De to tjenestene gir kundene direkte tilgang til personlig tilpasset informasjon, uten krav om omfattende søk på Internett og uten å blokkere e-post eller faks.

3Com Subscription Web Service sorterer automatisk ut den informasjonen kunden abonnerer på, mens 3Com Case Tracker Web Service gir kunden mulighet for adgang til aktuelle supportspørsmål.

Sparer tid
Informasjonssystemet på web sparer kundene for tid, siden de ikke behøver å surfe på Internett for å få oppdatert informasjon.

Dessuten sikrer systemet at kundene får rask tilgang til viktig informasjon, som er av kritisk betydning for deres bedrifts- og nettverksmiljø opplyser selskapet i en melding.

Vil du vite mer finner du dette på www.3com.com eller www.3com.no