Hopp til navigasjon Hopp til innhold

Telenor dobler i Kristiansand

TELEGRAM: Telenor Privat i Kristiansand vokser med rekordfart. Økt trafikk for «140» gjør at Telenor kundeservice nå dobler antall ansatte. Kristiansand blir også ett av Telenors ni regionale kompetansesentra.

Nå pusses det opp i Telenors lokaler på Lund. Snart skal det være 80 ansatte der. For ett år siden var det 19.

Kompetansesenter
– Det er flere grunner til at vi nå går ut og ansetter så mange kundebehandlere. For det første har det vært en formidabel økning på vårt kundeservicenummer 140. Dessuten blir Kristiansand ett av ni regionale kompetansesentra innen kundebehandling, sier markedssjef Arnfinn Groven til Fædrelandsvennen.

I løpet av februar overtar Kristiansand 140-trafikken for Agder-fylkene, Telemark, Vestfold og Buskerud. Enheten som steller med 140-tjenesten i Skien legges ned. I region sør var det over 600.000 som ringte 140-tjenesten i fjor.
Stikkord: Mobil