Hopp til navigasjon Hopp til innhold

NetCom til himmels

OSLO: NetCom satser på trådløs kommunikasjon, nå også med luftballong over Oslo. Mobiloperatøren sponser Fridtjof Rustens luftballong. Til gjengjeld kan NetComs logo tydelig leses på ballongen.

Deskill
– Vi får god reklameverdi ved å sponse ballongen. Logoen vår er godt kjent og blir godt synlig ved et slikt prosjekt. Ballongen er som oftest å se over Oslo hvor vi har en stor kundemasse av både bedrifts- og privatkunder, sier informasjonsdirektør Per Bjørkum til Dagens Telecom.

Utfordring
– NetCom tok utfordringen det var å bygge et andre mobilnett i Norge. En ballongferd er også en spennende utfordring, og vi tar med våre forbindelser og nøkkelkunder opp i kurven, sier Bjørkum.

I første omgang har NetCom sponset ballongen med 100.000 kroner, og Bjørkum får tilbakemeldinger om at ballongen legges merke til. Ballongen eies av Fridtjof Rusten som til daglig arbeider i Saga Petroleum, opplyser Bjørkum til Dagens Telecom.
Stikkord: Mobil