Hopp til navigasjon Hopp til innhold

NetCom vurderer tilbud

OSLO: NetCom og Michael Rohde (bildet) arbeider med å utvikle lojalitetsprogrammer for å holde på mobilkundene. Det er foreløpig ikke bestemt hvilke tjenester som skal tilbys, eller når de kommer.

Arkiv
– Mobiltelefonen kan brukes til mye mer enn tale, og vi jobber mye med å utvikle nye tilbud til våre kunder, sier markedsdirektør Michael Rohde i NetCom til Dagens Telecom.

Ser til England
– Vi har sett på løsningene som de britiske operatørene leverer, og det er et hav av muligheter for hva vi kan tilby. For eksempel er værmeldinger, børsmeldinger og valutakurser mulige tilbud, men alt avhenger av hva kundene vil ha, sier Rohde.

Andre tilbud som vurderes er tilgang til opplysninger fra bankkonto på telefonens display. Rohde minner også om at det skjer mye med mobiltelefonenes SIM-kort som gir nye tjenester for abonnentene.

Allianser
– For andre tjenester og tilbud er det sannsynlig at vi etterhvert vil inngå allianser med forskjellige leverandører. Men vi har foreløpig ingen konkrete planer om dette, sier Rohde Til Dagens Telecom.

Se også:
«Binder opp mobilkundene»
«Lojalitet er strategi»
«Få trumf når du ringer»
Stikkord: Mobil