Hopp til navigasjon Hopp til innhold

Telenor-problemene er løst

Flere tjenester gikk ned for telling fredag.

Oppdatert 10. november 12.36: Telenor melder nå at problemene skal være løst.

«Telenor kan bekrefte at våre kanaler, som Telenor.no, online.no, MittTelenor og MinBedrift er oppe igjen. Dersom du har behov for å gjøre endringer på bredbånds-, TV- eller mobiltjenester, kan du nå logge inn på Mine Sider eller MittTelenor og gjennomføre dette selv. Alle våre kanaler fungerer som normalt».

Telenor har fredag morgen opplevd trøbbel med flere av tjenestene sine. Nettsiden deres er utilgjengelig med en proxy-feil og på Facebook skriver selskapet om problemer med internt kontornett som skal forårsake nedetiden.

Feilen ser ut til å ha eksistert siden tidlig på morgenen, og det kan virke som om problemene berører mange. Telenor har ingen estimat for når tjenestene fungerer som normalt.

Enkelte melder at mobilt bedriftsnett er nede mens andre melder fra om problemer med sending og mottak av MMS. Telenor opplyser om at det også påvirker e-posttjenestene deres og interne systemer, nettsider og kundeservice.

Vi følger saken.

Stikkord: telenor