Hopp til navigasjon Hopp til innhold
Vi har fortsatt problemer med å opppdatere apper,men å installere nye går fint. Microsoft sier de har rettet opp i feilene, men vil ikke avsløre nøyaktig hva som er gjort. (Ill.: ITavisen)

Microsoft skal liksom ha rettet opp i feilene

Men vi har fremdeles problemer med Windows Store.

Har du, som oss, opplevd problemer med å oppdatere apper i Windows Store?

Ikke helt i mål?
Vi har i lang tid fått feilmelding når vi prøver å oppdatere allerede installerte apper, men nå skal visstnok problemene være løst av Microsoft, men ikke alle feilene, for vi fikk først ikke engang kontakt med app-serveren:

Dette problemet vedvarte heldigvis ikke. (Ill.: ITavisen)

Og vi får fortsatt feilmelding når vi prøver å oppdatere når vi endelig kom inn:

Problemene skal liksom være løst. (Ill.: ITavisen)

Kunne ikke åpne apper
Microsoft-veteran Mary Jo-Foley er en av de som har hatt problemer med butikken. Nå skal visstnok problemene være rettet.

Flere brukere fikk ikke engang åpnet de nye epost og kalender-appene fra Microsoft fra og med 8. august. Dette problemet skal være ordnet opp i også.

Hva har de egentlig gjort?
Det var tirsdag denne uken Microsoft uttalte at det ville komme en feilretting til butikken i løpet av 48 timer.

Feilrettingen kom ikke i form av en programvareoppdatering, så de har tydeligvis bare gjort noen endringer på serverne. Microsoft har enn så lenge ikke kommentert hva de skal ha gjort for å rette opp i feilene.

Har du fortsatt problemer?
 

Kilde:
ZDNet

Stikkord: windows 10, windows10