Hopp til navigasjon Hopp til innhold
Inngangen til det nye året gikk ikke helt smertefritt for Gets digital-kunder.

Du er ikke alene med Get-problemer

Feilmeldingene renner inn.

I går fikk en rekke Get-kunder med HD-dekoder driftsmelding fra selskapet.

Signal og dato-feil

Og etter å ha spurt våre lesere på vår Facebook-side er det mange som opplever problemer de første dagene i det nye året.

Mange melder om at dekoderen måtte skrus av og på for å få inn signaler, mens en annen meldte at Get-boksen trodde det var 13. januar 2018, og senere januar 2019 . Også andre melder om problemet med klokka.

Dette forklarer Get

Dette formidlet Get til sine kunder i går klokken 16:16:

«Enkelte digitaltv-kunder opplever for tiden problemer med dekoderen. Ved å skru av strømmen på dekoderen i ca 30 sekunder vil man kunne løse problemet.

Det er også mulig å se analoge kanaler ved å koble en kabel direkte til antenneuttaket til TV-en og søke inn kanalene på TV-en.

Vi beklager at enkelte nå opplever problemer og jobber for å løse dette så raskt som mulig.»

Det har ikke lykkes ITavisen.no å få kontakt med Gets presseansvarlig.

Stikkord: get, tv