Hopp til navigasjon Hopp til innhold

Nytt norsk kvinne-nettsted

På kvinnedagen dag åpner Aller Internetts nye nettsted femina.no portene.

Carina Segaard
Onsdag 8. mars tilbys norske kvinner www.femina.no: Et nettmagasin for, om og mellom kvinner. Stikkordene er nytte og nytelse, navn og nyheter. Målgruppene er kvinner fra 25-45 år.

– Femina.no skal være det alternativet mange kvinnelige nettbrukere har savnet: Et nettmagasin på kvinners premisser med nyttige tjenester og tips, samt artikler som inspirerer, beriker og underholder, sier sjefredaktør i Femina.no, Carina Segaard i en pressemelding.

En digital venninne

Det skal fra først stund handle om mote, skjønnhet, helse og livvstil, jobb og økonomi, bolig og interiør, kultur og underholdning og reise.

Femina.no har også et eget forum, og nettstedet beskrives av sjefredaktøren som en slags digital venninne.

Med på Aller-laget

Femina.no er eid av Allerkonsernet, et av Nordens ledende forlagshus, og underlagt datterselskapene Allers Familie-Journal AS og Aller Internett AS.

Aller Internett AS står som utgiver av en rekke nettsteder, som DinSide.no, Dingz.no, Digi.no, ITavisen.no og Propaganda-as.no.

Stikkord: internett