Hopp til navigasjon Hopp til innhold

Boo.com opp fra graven

Igjen dukker Boo.com opp på arenaen. Eieren av konkursboet blåser nytt liv i nettstedet, som har vært årets mest omtalte nettkonkurs.

Boo.com, navnet på selskapet bak verdens mest omtalte nettkonkurs, dukker opp igjen. Den amerikanske eieren til konkursboet, Fashionmall.com, blåser nytt liv i nettstedet.

Gründerne Ernst Malmsten og Kajsa Leander måtte konstatere av nettforhandleren var pengelens i våres, etter at drøyt en milliard investorkroner var brukt opp på drøyt et år. Gründerne er ikke involvert i det nye nettprosjektet.

Det nye Boo.com skal drives uten eget lager eller distribusjonssenter, skriver Computer Sweden. Selskapet skal selge klær sammen med eksterne partnere. Planen er å opprette et nettsted som fungerer som en katalog der kunder kan oppsøke ulike nettsteder og fylle handlevognen.