Hopp til navigasjon Hopp til innhold

Bardøla ubeskjedne på nett

Bardøla Høyfjellshotell har skjønt at de også må være på nett for å tiltrekke seg snøbrett-ungdommen og andre hippe skiturister. Ambisjonene er det i hvert fall ikke noe å si på.

”Dette er en av Norges største internettsatsinger innen hotell og reiseliv” skriver hotellet i en pressemelding. Kanskje å ta litt hardt i – det gjenstår i så fall å se.

Bardøla Høyfjellshotel er et såkalt klassisk høyfjellshotel med solide tradisjoner. Vertskapshotellet er i private hender.

Nettet blir selger
Bardøla Høyfjellshotell oppgir å bruke store delar av sitt markedsbudsjett på Internett-satsingen. Borte er klassiske papirbrosjyrer om hotell og hytter, til fordel for en stor nettløsning som i første rekke skal brukes til salgsfremmende tiltak.

– Internett er vår 7. salgsmedarbeider. Hun jobber 24 timer i døgnet hele året. Blir aldri sliten, er solid og trofast går på fastlønn og er tilgjengelig over hele verden. Internett er viktig for oss og riktig for våre gjester, sier kreativ Leder på Bardøla Høyfjellshotel, Pål Knutsson Medhus i en pressemelding.

Sjekk sidene ut selv på www.bardoela.no.