Hopp til navigasjon Hopp til innhold

Telenor priser sommeren

OSLO: Telenor Mobil og markedsdirektør Per Jahren (bildet) vil selge hele 160.000 nye mobilabonnement i løpet av årets sommerkampanje. Lokkematen blir lave ringepriser og billige GSM-telefoner.

Arkiv
Dagens Telecom gir her en liten forsmak på Telenors sommerkampanje.

Høye mål
160.000 nye mobilabonnenter er et svært så friskt mål for Telenor Mobil. Etter det Dagens Telecom erfarer ønsker Telenor Mobil å verve 45.000 nye NMT-abonnenter og 115.000 nye GSM-abonnenter i løpet av sommeren.

Bi-bi-bi-billig!
Fra 20. juni vil Telenor lansere et nytt lavpriskonsept, hvor de regner med å tilby markedets laveste ringepriser. For å nå målet om 160.000 nye mobilabonnenter i løpet av sommerkampanjen, vil kundene blant annet få tilbud om rimelige GSM-telefoner. Her kan prisene komme ned mot 300 kroner.

Se hvem som ringer
Heretter trenger du ikke ISDN-apparat for å se hvem som ringer til deg. I sommer vil Telenor lansere produkter som viser hvem som ringer, så fremt vedkommende som ringer ikke har reservert seg mot dette på forhånd.

Telenor vil også satse videre på MiniLink. MiniLink er en personsøker du kan bruke gratis resten av livet etter at du har kjøpt den. Dekningsområdet er begrenset til en region, og målgruppen for MiniLink er hovedsakelig ungdommer.

Nytt samarbeid
En viktig del av sommerkampanjen blir å synliggjøre det nye samarbeidet mellom Telenor Privat og Telenor Mobil. De to selskapene slår sammen både salgskorps og kundeservice over telefon for å gjøre det lettere både for kunder og mobilforhandlere.

For å få oppmerksomhet rundt sommerkampanjen vil Telenor Mobil og Telenor Privat blant annet kjøre en 60 sekunders reklamefilm på TV2, TVNorge og TV3. Det blir også radio- og avisannonser i tillegg til forskjellige aktiviteter hos forhandlerkjeden.
Stikkord: Mobil