jedi dlss3
Jedi Survivor og Elden Ring har begge fått ikke-offisiell DLSS 3-støtte.

Annonse


DLSS 3 gjør underverker og nå du kan laste ned

En dyktig mod-er fortsetter å gjøre jobben utviklerne ikke ser ut til å rekke.

DLSS til både Survivor og Elden Ring er her

Jedi Survivor, som vi belønnet med 9,5 av 10 til tross for tekniske problemer, leverer kun AMD FSR 2 og ikke en gang DLSS 2, men en mod-er har fått til DLSS 3.

Nå er situasjonen den samme med Elden Ring på den måten (ikke at Elden Ring fra før av har ytelsesproblemer) at DLSS 3-støtte kommer ikke-offisielt fra “PureDark”, samme person som fiksa til Survivor.

Prisen blir kanskje bare 5000 kroner

Flott FPS-økning

Wccftech har testet Elden Ring DLSS 3-forbedringen med RTX 4090 med maks grafikknivå og i 4K. Snitt FPS-en økte fra 88 til 120 FPS. Flott, men hvorfor tar dette utviklerne lenger tid enn hobby-utviklere? Vi skjønner det krever mer testing på mange ulike maskiner, men likevel. Nvidia bør kanskje gjøre noe for å gjøre det enklere.

DLSS 3-implementasjonen til Jedi Survivor er lansert i alpha-versjon 0.1 slik at alle med RTX 40 kan prøve med “Frame Generation,” men vær klar over innstillinger og begrensinger som beskrevet i samme lenke.

Apropos Star Wars: Jedi Survivor så er det gjort fremskritt som du ser i klippet under, men FSR 2 kreves fremdeles og HDR må være slått av.

Annonse