Immortals of Aveum
20. juli lanseres det første Unreal Engine 5.1-spillet, "Immortals of Aveum."

Annonse


Minstekravene er vanskelige å tro

“Immortals of Aveum” er et fantasy-FPS (stilistisk minner det om Forspoken) fra Ascendant Studios fra San Rafael, California.

Lanseres 20. juli

Studioet er aktulle med den første spilltraileren til spillet fra tidligere toppfolk fra EA og Sledgehammer Games. Dette er faktisk det første spillet med Unreal Engine 5.1 og drar full nytte av Nanite og Lumen. Det mest oppsiktsvekkende likevel uten tvil minstekravene og de anbefalte maskinvare-kravene.

Spillet lanseres på Epic Games Store, EA Windows, Xbox Series X/S og PlayStation 5. Spillet varer i 25 timer.

På PC følger tekstur- og den visuelle kvalitet basert på skjermkortet. Bruker du et 4090 føles det som om du spiller en film. Om oppgraderte grafikkort eller konsoller kommer ut med mer RAM, vil det være mye enklere å kompilere spillet på nytt for å dra nytte av den nye kraften

Mark Maratea, Chief Technology Officer, Ascendant Studios

Studioet sier at de kan komme til å justere på kravene før lanseringen i sommer:

Minimum – 1080p @ 60fps, Lav-Medium-innstillinger:

  • Core i7-9700 – Ryzen 7 3700X
  • 16GB RAM – to-kanal
  • RTX 2080 SUPER (8GB) – Radeon RX 5700XT (8GB)
  • 110GB lagringsplass anbefalt på det sterkeste

Anbefalt – 1440p @ 60fps, Medium-Høy innstillinger:

  • Core i7-12700 – Ryzen 7 5700X
  • 16GB RAMN – to-kanal
  • GeForce RTX 3080Ti (12GB) – Radeon RX 6800XT (16GB)
  • 110GB lagringsplass anbefalt på det sterkeste

Annonse