Hopp til navigasjon Hopp til innhold
Samsung jobber med å rette en feil med Wearables-appen. (Ill.: Samsung)

Du er ikke alene om å ha problemer med denne appen

Samsung har ikke bare utfordringer med Galaxy Fold.

Mobilprodusenten ble nærmest tvunget til å utsette Galaxy Fold-lanseringene, både i Norge og resten av verden, på bakgrunn av problemer med skjermen.

«White screen of death»

Men samtidig som Fold-dramaet utspiller seg, rapporterer mange brukere av Samsungs smartklokker at de har problemer med å logge inn i Wearable-appen.

Det er denne appen som gjør det umulig for brukere å endre innstillinger og blant annet oppdatere klokkene.

Ifølge brukere på Samsungs forum har appen vært nede i flere dager. Brukere får bare opp en helt hvit skjerm når de forsøker å logge inn via appen på telefonen. Problemet gjelder eiere av Samsung Gear og Galaxy Watch Active.

Som en ekstra kuriositet er det kun telefoner fra andre produsenter enn Samsung som påvirkes av problemet.

Jobber med fiks

I skrivende stund har problematikken resultert i en forumtråd på hele 65 sider.

Samsung skal være klar over problemet og jobber ifølge Gavin’s Gadgets med en feilretting.

Har du opplevd disse problemene?

 

Kilde:
Android Central

Stikkord: Active, app, galaxy, samsung, wearables