Annonse


GNP Energy – kundene først

Annonsørinnhold

Hvis du bestemmer deg for å bytte strømleverandør til GNP Energy, så kan du se frem til et samarbeid med et strømselskap i sterk vekst. I dag er det 27 medarbeidere i selskapet, og i 2017 vant GNP Energy Gaselleprisen.

GNP Energy ble grunnlagt i 2010 og er altså en forholdsvis ung bedrift. Veksten frem til i dag skyldes ikke store provisjoner og store markedsføringsbudsjetter, men snarere forutsigbarhet og lave kostnader.

Selskapet er norsk og hovedkontoret ligger i Sandefjord, men GNP Energy leverer strøm til 3 andre land foruten Norge. Disse er Sverige, Danmark og Finland.

Erfaring og god kundeservice

Det kan være farlig å snakke om lang erfaring når bedriften ikke er eldre enn 8 år gammel, men det er faktisk tilfellet. Medarbeiderne har lang fartstid innenfor kraftbransjen, og erfaringen selskapet besitter inkluderer blant annet forvaltning av kraft til rådgivning, i tillegg til kundeservice. En av ambisjonene selskapet har, er å være Norges beste på kundeservice. Denne ambisjonene kommer ikke i veien for selve hovedambisjonen, som selvfølgelig er å levere den billigste strømmen som overhodet mulig. Man kan si at GNP Energy vil levere en helhetlig pakke, fordi de innser hvor mye fornøyde kunder har å si for en virksomhet, i hvert fall for en bedrift med et så lavt markedsføringsbudsjett som GNP Energy har. Det er ingen reklame som er sterkere og bedre enn jungeltelegrafen, hvis altså jungeltelegrafen er preget av lovord, positivitet og anbefalinger – og det er helt klart tilfellet med GNP Energy.

Hvis du har lyst til å lese mer om GNP Energy, så kan du se herog følge med på Instagram.

GNP – en kompetansevirksomhet

I tillegg til fornøyde kunder, så er det viktig med fornøyde medarbeidere og ledere. Ingen virksomhet er sterkere enn dets svakeste ledd. I GNP Energy skal medarbeiderne ha en trygg tilværelse og en trygg arbeidskultur, for dette er viktig for at medarbeiderne skal kunne trives og være effektive. Dessuten er det store muligheter for videreutvikling for alle i selskapet. Det handler ikke bare om en kompetanseutvikling innenfor det profesjonelle, men også det sosiale. Det sier seg selv at jo høyere kompetanse GNP Energy besitter, jo sikrere kan kundene være på at alt fungerer som det skal, og at deres strømleverandør gjør hva de kan for å gi dem de best mulige strømprisene som overhodet mulig.

Kundene først

Tidligere i artikkelen ble GNP Energy sitt fokus på blant annet god kundeservice nevnt. God kundeservice innebærer mer enn bare høflig betjening når man ringer, det handler nemlig minst like mye om brukervennlighet. Når du velger å bli kunde hos GNP Energy vil du umiddelbart merke hvor godt det er tilrettelagt for at det hele skal foregå på en så enkel, lettvint og god måte som mulig. Det tar ikke mer enn to minutter fra du velger hvilken strømavtale du vil ha til GNP Energy har ordnet alt det praktiske med din tidligere strømleverandør, og vips, så ønsker du velkommen som ny kunde.

Hjemmesiden inneholder alt du trenger å vite, fra kontaktinformasjon til din egen ”Min side”. Her kan du hele tiden ha oversikt over hva som skjer, samt motta all den informasjonen som trengs for at du kan være en fornøyd og tilfreds kunde.

God kommunikasjon er nøkkelen

Som en ung og fremadstormende bedrift, så vet GNP også å bruke de moderne sosiale mediene. Du kan følge dem og lese mer om dem på blant annet Facebook Instagram og Pinterest. Kommunikasjon med forbrukerne er noe GNP Energy alltid har satt i høysetet, og det er med til å danne rammene rundt et sunt og konstruktivt kunde-/bedriftsforhold.

Den klassiske kundeservicen er også beholdt: Hvis du har lyst til å kontakte GNP Energy via e-post eller telefon, så kan du selvfølgelig også det. Du vil uansett merke at bedriften er rask til å svare eller gjenoppta kontakten din.

GNP Energy vet at det alltid vil komme nye utfordringer i fremtiden og at man ikke kan komme utenom disse. Det skal jo være nye utfordringer, ellers kan man ikke vokse, verken som menneske eller bedrift. Det er alltid noe som kan skje, men du kan være sikker på at GNP Energy vil ta tak i problemene så fort de oppstår.

Hvis du har lyst til å vite mer, så kan du lese mer om GNP Energy på Facebook.