Model 3 er en pen bil, men designet skriker ikke at dette er en av de mest hypede produktene siden iPhone 1.
Model 3 er en pen bil, men designet skriker ikke at dette er en av de mest hypede produktene siden iPhone 1.

Annonse


SNIKITT: Slik tar Tesla Model 3 seg ut

Vi kommer forhåpentligvis tilbake med en mer detaljert test av Model 3 om Tesla Norge er litt ekstra snille i år.

Oppdatert, 04:30:

Vi ser Electrek skriver om køen, og kan melde at LA-lokasjonen hadde rundt 50 personer ventende klokka rundt 15:00, og at alle fikk to minutter med bilen. Køen var med andre ord saktegående, men folk ventet likevel og mengden mennesker økte sakte men sikkert også etter klokka 3.

Om jeg skal våge å ha en personlig mening om designet etter et så kort møte, må det være at fargen er for kontorgrå for egen smak. Jeg tror jeg ville blitt mer imponert om den var svart, eller uansett i en mørkere grå-tone.

Annonse


Det er lett å se at dette er en Tesla, så jeg vil våge å påstå at du heller ikke blir overrasket hva Tesla har gjort med Model 3, men likevel veldig interessert i hvordan det er å kjøre en – bare se på det knappe interiøret og berøringspanelet. Vi har også hørt den er kjapp og smart.

Se den “up close and personal”

I mellomtiden fikk vi tatt en titt på bilens linjer og design, samt en kjapp titt på innsiden – bilen er nemlig utstilt på et kjøpesenter i Beverly Hills i Los Angeles.

Det er slik at Teslas strategi er å ha demo-biler i nærheten av områdene der det er flest tidlige Model 3-reservasjone og mange eksisterende Tesla-kunder.

Dessuten er det slik at de som allerede har en Tesla, f.eks. en S, vil få sin reserverte Model 3 før en person som har reservert tidlig, men som ikke har Tesla fra før av.

Annonse