Hopp til navigasjon Hopp til innhold
Unreal Engine 4.0 vil fortsette å utvikle seg etter hvert som programmere og designere klarer å ta i bruk verktøyene på best mulig måte. (Ill.: Rense de Boar)

Dette er Unreal Engine 4-grafikk!

Spill: Det er umulig å se forskjell.

Du kan gni deg så mye du vil i øynene, men faktum er at de neppe klarer å se forskjell på denne Unreal Engine 4.0-grafikken og ekte natur.

Dypdykk: Dette må du vite om spill PC-ens viktigste innstillinger.

Ufattelig realitisk
«Photogrammetry» er det nye hotte innen grafikk-teknologi som allerede brukes i Star Wars: Battlefront (slik gjorde de det). Som all teknologi, og spesielt 3D-grafikk, går utviklingen lynkjapt. Battlefront ser pent ut (bare sjekk ut dette), men ikke så bra som dette.

Det er tidligere DICE-designer Rense de Boar som står for sanntids-grafikken under, tegnet i Unreal Engine 4 i 4K-oppløsning.

«Photogrammetry» går ganske «enkelt» ut på å ta en haug med bilder av steder og objekter, scanne dem, og skape 3D-grafikken. Selvsagt pusses det nær endelige resultatet på av designere før du får vakre ting som dette:

 

Kilde:
Artstation

Stikkord: grafikk, Spill