Hopp til navigasjon Hopp til innhold

NetCom-brukere får ikke brukt Ruter-appen

Har vart i nesten to uker.

Ifølge Harald Wisløff, innholdsmanager i Norges Automobil-forbund, er det nesten umulig å kjøpe billett med Ruter-appen hvis man er koblet til med NetComs mobildata.

To uker, null respons
Wisløff luftet problemet for Ruter via Twitter for nesten to uker, uten å få noe respons, og tok i går til de sosiale mediene igjen for å få et svar fra enten Ruter eller NetCom.

NRK-journalist Magne Hansen skriver på Twitter at feilen ligger hos NetCom, ifølge Ruter. Mens NetCom responderer først nå, en god stund etter problemet ble kjent, at det er en feil Ruter jobber med å løst så fort som mulig.

https://twitter.com/haraldw/status/636571914606116864

Les også: NetCom har handlet SIM-kort fra hacket selskap.

Har du NetCom og opplevd problemer med å kjøpe billett med Ruter-appen den siste tiden?

 

Kilder: Harald Wisløff, Twitter, Magne Hansen

Stikkord: netcom, ruter