Bing i Norge er ikke som Bing i USA.
Endelig slutt på liksom-forsøkene?
For her hjemme er søkemotoren tuftet på gamle «Live Search», mens amerikanerne kan meske seg med Microsofts «ekte» versjon, som gir langt mer tilpassede søkeresultater i forhold til hvor du befinner deg, og en mer fremtidsrettet opplevelse.
Men nå ser det ut til at ting er i endring, endelig.
– 75 marked
Det var en stillingsannonse (som nå er fjernet), som avslører planene om å ekspandere:
Annonse
«Bing tar fatt på den mest ambisiøse geografiske produkt-ekspansjonen i sin historie. Internasjonalt er nå fokus hos Bing.
ASG («Microsoft Applied Sciences Group») har fått ansvaret med å gjøre Bing til et kvalitetsprodukt i 75 markeder rundt om i verden, drevet av behovene til Microsofts viktigste produkter og globale strategiske allianser – Windows 8, Windows Phone, Xbox, Nokia, Yahoo og andre.»
Les mer om Microsofts topphemmelige avdeling, ASG, hos ZDNet.
Kilde:
Winbeta
Annonse