Annonse


Facebook benekter Oculus-endringer

Facebook benekter gårsdagens rykte om at de skal sette sin egen logo på VR-brillene Oculus Rift, og total-forandre opplevelsen.

– En ny måte å kommunisere på
Zuckerberg omtaler teknologien som starten på en ny kommunikasjonsplattform, og har store planer for brillene, samtidig som han påpeker at selskapet skal få lov til å gjøre som de vil, og operere uavhengig av Facebook akkurat som akkurat oppkjøpte WhatsApp og Instagram.

Og nå benekter de altså offisielt historien til The Wall Street Journal. Det melder TechCrunch.

Les også: Minecraft-skaperen gir opp Oculus Rift.

Annonse


Benekter uttalelse fra anonym kilde
«Ifølge en person involvert i avtalen, og som ikke fikk lov å snakke om dette offentlig fordi han ikke er autorisert av selskapene, så har Facebook planer om å re-designe Oculus-maskinvaren og rebrande den med Facebook-grensesnitt og logo», skrev WSJ.

En Facebook talsperson sier nå at «dette ikke er sant og ikke i tråd med ånden i vårt samarbeid med Oculus».

 

Kilde:
TechCrunch

Annonse