En eldre dame i Flekkefjord er blitt utsatt for regelrett telefonterror etter en tastefeil hos Adobes norske avdeling.
– Nå må det ta slutt!
På hjemmesidene til norske Adobe blir kunder som vil oppgradere eller kjøpe flere lisenser, bedt om å ringe Adobe Direct. Nummeret som blir oppgitt, tilhører imidlertid 91-åringen i Flekkefjord.
ITavisen får en tydelig fortvilet eldre dame på tråden når vi ringer:
– Jeg satt midt i middagen, nå må dette ta slutt, ber hun.
En ITavisen-leser som har vært i kontakt med Adobe kundeservice har fått beskjed om at selskapet har visst om dette en stund, og at de hadde «sagt fra til IT-folkene, men disse er jo ofte litt trege».
Annonse
Beklager på det sterkeste
Når ITavisen kommer i kontakt med Adobes norske pressekontakt, Catharina Solem, får imidlertid pipen en annen lyd. Solem lover å ta kontakt med Adobe i Sverige for å få endret nummeret så raskt som mulig. Hun lover også at damen i Flekkefjord kan vente seg en oppmerksomhet som kompensasjon for bryderiet.
Forhåpentligvis går dermed Flekkefjord-damen roligere dager i møte, og slipper flere forstyrrelser midt i middagen.
Annonse