Den amerikanske mobiloperatøren Sprint har sett seg leie på rundt tusen kunder etter å ha fått inn et utall henvendelser på kundeservice.
Uholdbar situasjon
Sprint beklager at de ikke har vært i stand til å tilfredsstille kundenes krav. Det hevdes at hver av disse kundene har ringt kundeservice hundrevis av ganger i måneden det siste året. Mobiloperatøren hevder også at flere av kundene nekter å gi seg, selv etter at alle problemer tilsynelatende er ryddet av banen.
Sprint sier til Associated Press at de alltid forsøker å finne en god løsning for kundene. For disse kundene har dog situasjonen blitt uholdbar. I stedet for å tvinge kundene til å være i et kundeforhold som hverken kunde eller leverandør er fornøyd med, har nå Sprint gitt disse kundene frist på en måned til å finne seg ny teleoperatør.
Slipper å gjøre opp for seg
Kundene på sin side slipper nå å betale gebyr for oppsigelse innenfor bindingstiden. Siste mobilregning blir også strøket for disse 1000 problemkundene, som nå burde være rimelig smørblide.
Kilde:
Theregister.co.uk
Annonse