Hopp til navigasjon Hopp til innhold

NetCom rir Kurt-bølgen

Netcom og Euronics er begge hovedsponsorer for den nye runden med Idol-prorammer på TV2. Men det er ikke det eneste de gjør sammen.

Netcom Kurt
Euronics er en landsdekkende elektrokjede med 85 butikker spredt over hele landet, og er den største elektrokjeden i Europa.

Bedre distribusjon

– Vi har store forventninger til samarbeidet. Euronics har butikker over hele landet, og ligger blant annet på steder hvor vår distribusjon til nå ikke har vært sterk nok, sier Børre Fjeld Halvorsen, salgsdirektør i NetCom.

Salg av mobiltelefoner er et viktig område for Euronics, derfor er avtalen med NetCom svært viktig for elektrokjeden.

– Vi har lang erfaring med salg av mobiltelefoner, og de siste årene har dette vært et av våre viktigste satsingsområder. Euronics er derfor svært fornøyd med at vi nå også skal begynne å selge NetComs tjenester, sier Kenneth Baltzersen, administrerende direktør i Euronics.

Idol

At selskapene henvender seg til flere av de samme målgruppene understrekes gjennom at både Euronics og NetCom står som hovedsponsor for neste utgave av Idol. Sangkonkurransen sendes på TV2 også i år, heter det i en pressemelding fra de to selskapene.

Stikkord: Mobil