Annonse


Mobiltrøbbel for kontantkunder

En del av Telenor Mobils kontantkortkunder har opplevd problemer med å sette opp samtaler i dag formiddag grunnet det teleoperatøren beskriver som en programvarefeil.

– Det var litt hikke i to av sentralene våre som gjorde at deler av kundemassen vår med kontantkort har måttet prøve flere ganger for å få ringt ut, sier assisterende informasjonssjef Esben Tuman Johnsen i Telenor mobil.

Sentralfeilene skal nå være ordnet opp i, men en ikke-relatert feil i kundetelefonsystemet forhindrer fortsatt mange fra å nå frem til kundestøtte hos Telenor. Nøyaktig hva som er problemet er uvisst, men det jobbes nå med å rette opp også denne feilen.

– Problemet med kontantkortsentralene ble rettet opp før 12 i dag, mens vi nå går fatt på å ordne opp i kundetelefonen vår, sier Johnsen til ITavisen.no.

Annonse