Hopp til navigasjon Hopp til innhold

UPC: – Vi har blitt bedre

– Fra i fjor høst av har vi satset mye på å bli bedre. Vi har økt bemanningen og kompetansen, sier leder for UPCs kundesenter Ole Bergersen til Itavisen.no

UPC Logo
Bergersen har lest innleggene på Itavisen.nos diskusjonsforum.

Færre klager

– Det er vanskelig for meg å kommenter hvert enkelt tilfelle. Men generelt er det færre klager nå enn tidligere. Vårt mål er at den første kundebehandleren kunden møter skal kunne løse problemet. Tidligere har kunden ofte blitt henvist videre og deretter måttet vente for lenge på tilbakemelding, sier Bergersen.

Selv henviser han til UPCs tekniske stab når det gjelder spørsmålet om selskapet har solgt en vare de ikke alltid kan levere.

Forskjeller

– Den påstanden vil jeg ikke kommentere. Men vi leverer et avansert produkt. Og det er store forskjeller på nettet vårt i ulike deler av landet. Hele vårt nett er nå under oppgradering, og det kan føre til at det oppleves forskjellig fra kunde til kunde. Enkelte kunder har spesielle situasjoner, slik at de ikke kommer opp og går sier han.

Bergersen understreker at UPC tar sine kunder på alvor.- Vi satser på god service og rask tilbakemelding, både på telefon og pr. epost, avslutter han.

Stikkord: internett