Strømme, Vibeke

Annonse


Billigere med mobil- telefon- strøm- alarm- hus

Strømme, VibekeDen tilsynelatende endeløse strøm av fakturaer fra ulike leverandører, operatører og andre aktører er blant de mer frustrerende ting i livet. Fastlinjer skal betales, tellerskritt løper om kapp med kilowatt, mobilabonnementene er like tallrike som stjernene på himmelen og alarmer skal skrus av og på med innfløkte koder.

Viken Energi med tilbud

Midt oppe i dette sammensuriet av fakturaposter og utgifter kommer Viken Energi som en slags reddende engel med totalkunderabatt, gjennom sitt nye selskap Kankan. Det går i all enkelhet ut på at du får alle tjenester på én faktura, med mulighet for redusert bruk av både bankkonto og unødvendige hjerneressurser.

– Vi ønsker å bruke nettverket av kabler til noe mer enn bare frakting av elektrisk strøm. Våre brukerundersøkelser viser at 58 prosent av våre kunder ønsker tjenester som mobiltelefon, Internett, alarmsystemer og fasttelefon av oss, forklarer Vibeke Strømme, ansvarlig for Vikens forretningsutvikling.

Glup bolig

Samtidig som Kankan presenterte sitt totalkundetilbud, lanserte de et smarthus som er smart nok til å spare lys, varme der det er mulig, skru på alarmen når du glemmer det og gi deg beskjed om åpne vinduer når du forlater heimen.

Annonse


Dermed skulle det være duket for alvorlige kostnadsreduksjoner og langt mindre administrering av dagliglivets detaljer.

Vil tilby oversikt

En totalkunde med smarthus vil på det nærmeste kunne slippe å tenke selv, i hvert fall når det kommer til dagliglivets trivielle økonomiske og praktiske detaljer.- Vi garanterer oversiktlige, lett forståelige totalkundeløsninger som gjør det enklere, billigere og tryggere for husstanden. Smarthuset gjøre det i tillegg mulig å fjernstyre funksjoner i huset som varme lys og motorvarmer, ved hjelp av internett eller mobiltelefon, lover adm. direktør i Kankan, Poul Henrik Poulsen.

Annonse