Annonse


Satser på Matrix-effekten

TV3 går nå nye kanaler for å trekke nye seere til kanalen. Flere av de nye konseptene forsøker å få deg som sitter hjemme i stuen til å delta ved hjelp av mobiltelefonen og Internett.

Kjendiser leker agenter

‘»Det perfekte kupp» er en av kanalens nysatsinger. I dette programmet kan seerne konkurrere mot deltagerne ved å sende testmeldinger fra mobiltelefonen. Programmet har hentet inspirasjon fra »Matrix» og »Mission Impossible», der ulike a- b- og c-kjendiser, skal leke agenter på jakt etter en millioner kroner, skriver Dagens Næringsliv.

Kjendisene har i oppgave å knekke koder, men hvis seerne knekker koden raskere enn deltagerne, vil de kunne vinne en andel av gevinsten.

Seerne bestemmer hvem som må ut

I programmet »Baren» trekkes interaktiviteten enda lenger. Ti unge personer plukkes ut til å drive en bar i Oslo sentrum, der Web-kameraer overvåker deltagerne døgnet rundt. Hver lørdag er det direktesending, og da kan seerne være med å bestemme hvilke personer som skal forsvinne ut av serien.

TV3 har slitt noe med seertallene den senere tiden, og håper nå at de nye programkonseptene skal trekkes nytt publikum.

Annonse


Annonse


Annonse


Annonse