Hopp til navigasjon Hopp til innhold

Sense lanserer kontantkort

Nå kommer også Sense med kontantkort. Pre-paid-markedet har etter hvert vist seg å være den kanskje viktigste inngangsporten til nye mobilkunder.

Sense Communications
Internett og mobilselskapet Sense Communications lanserer i disse dager Sense Mobile kontantkort abonnement gjennom alle Statoil stasjoner i Norge.

Lanseringen gjøres i forbindelse med sommerkampanjen «Millionskuddet» i samarbeid med Statoil og P4.

Utvider produktspekter

Fram til nå har ikke Sense hatt noe tilbud i det viktige kontantkortmarkedet.

– Med vår lansering av Sense Mobile kontantkortabonnement utvider vi vårt produktspekter til å dekke en større brukergruppe innenfor mobiltelefoni, sier adm. direktør Nadir Nalbant i Sense Communications.

– Kontantkortsegmentet er fortsatt det raskest voksende kundesegmentet og vi ønsker derfor å ta vår andel av denne veksten også sier Nalbant i pressemeldingen.

Økt distribusjon

– Kontantkortabonnement åpner muligheten for nye distribusjonskanaler og vi er derfor ekstremt fornøyde med å kunne gjøre vår lansering av Sense Mobile kontantkortabonnement i samarbeid med Statoil, som er en stor distribusjonskanal, sier Sense-direktøren.Kontantabonnementet vil under denne kampanjen være kobles sammen med Siemens C28 til en utsalgspris av 699 kroner, som inkluderer 150 kroner i ringetid fra Sense.