Hopp til navigasjon Hopp til innhold

Razorfish vant prestisjekontrakt

Arbeidsmarkedsetatens nettsider skal nok en gang redesignes, og denne gangen er det Razorfish som skal stå for jobben.

Nettsidene til Arbeidsmarkedsetaten (www.aetat.no) har lenge vært en slager blant jobbsøkende, med en gigantisk liste over ledige jobber. Med litt hjelp fra Razorfish så manifesterer nok Arbeidsmarkedsetaten sin tjeneste som en av de beste i markedet.

Aetat.no er en av landets mest besøkte websider, og den nye løsningen skal etter planen lanseres første kvartal år 2000.

Hard konkurranse
I konkurranse med de største webbyråene i landet vant Razorfish kontrakten om redesign og videreutvikling av Arbeidsmarkedsetatens Internett-tjeneste.

– Dette er et prestisjeoppdrag med mange kreative utfordringer, sier Geir R. Hærgard, Solutions Manager i Razorfish, i en pressemelding fra selskapet.

Hærgard er en av et team på seks fra Razorfish som skal jobbe med den nye tjenesten til Aetat.no.