Sense Communications

Annonse


Sense-surfere er annerledes

Sense Communications

Etter det ITavisen erfarer fra sikre kilder viser trafikkmålingene en klar topp mellom ett og tre på natten.

Unge og friske?
– Jeg kjenner ikke til dette, så jeg kan verken avkrefte eller bekrefte om våre surfere er mest aktive etter midnatt, sier adm. direktør Nadir Nalbant til ITavisen.

Hvis så er tilfelle hva kan det eventuelt skyldes?

Annonse


– Jeg tror vi har truffet vår målgruppe som er ungdom og unge voksne. De agerer ofte annerledes, enn eldre generasjonen – også innen surfing, sier han til ITavisen.

50.000 surfere
Sensewave, Norges første tilbud for gratis Internett ble lansert i slutten av august via Elkjøp. Elektronikk-kjeden er også deleier i Sense.

Allerede etter to måneder har selskapet kapret 50.000 kunder. Om alle er like ivrige etter midnatt skal være usagt….

Annonse