Hopp til navigasjon Hopp til innhold

Pizza og Internett – ja takk

Etter hvert som stadig flere bruker Internett, må leverandørene finne ny distribusjonsformer for å nå nettsinkene. Telia tror tydeligvis på kombinasjonen pizza, pølse, cola og Internett.

Deskill

Nye tider åpner nye handlemønstre. Telia begynte tidligere å selge Internett via Peppez pizza, nå pumper de ut abonnement hos 7-11.

Nye kanaler
– Dette er første ledd i Telia Norges nye distribusjonsstrategi for Internett, hvor vi tror at tilgjengelighet for brukerne blir et av de aller viktigste konkurranseparametrene for å møte ønsker fra blant annet ”det morderne storbymenneske,” sier Nils Katla, direktør for privatmarkedet i Telia Norge på en pressekonferanse hos 7-11 i dag.

Femtilapp
Telias nye Internett-tilbud Xpress go! krever ikke at du har fast abonnement hos Telia, kun at du ringer opp via 1516-prefikset.

Xpress go! inkluderer e-post og 10mb hjemmeside. Tjenesten kan lastes ned via nettet gratis. Kjøper du den på 7-11 koster den 49 kroner.