Hopp til navigasjon Hopp til innhold

Avansert DM over nettet

Nå skal det bli enkelt å bygge relasjoner med kundene dine. Det norske internettselskapet WebOn har lansert en avansert dialogmarkedsføring løsning over Internett.

WebOn one2one skal være et komplett verktøy for relasjonsbygging. Den norske selskapet kan med dette produktet gi info om hva brukerne opplever på nettstedet, hva er de opptatt av, når og hva de handler og hva som kan gjøres mer tilfredsstillende.

– WebOn one2one er en nyutviklet programvare fra WebOn AS. Denne er spesielt egnet for bedrifter som ønsker å sende sine kunder e-post med skreddersydd informasjon, forteller adm. direktør Jon Anders Aas-Haug i WebOn AS.

Ikke lenger krevende
Send dine kunder nyhetsbrev, DM, statistikker, tilbud, informasjon om forsinkelser og produktendringer, eller send ut en spørreundersøkelse til alle dine forbindelser. Dette er informasjon som tidligere var ressurskrevende å distribuere, men som nå kan gjøres på 1-2-3, skriver selskapet i en pressemelding.

Utgangspunktet for å skape dialog er at kundene selv registrerer seg med de opplysningene som er nødvendig for å dekke et senere informasjonsbehov. Dette vil si at kundene kun får kun den informasjonen de selv ønsker.

Den ny DM-løsningen skal ifølge WebOn effektivisere markedskommunikasjonen i bedriften. Verktøyet skal frigi kapasitet til å kunne informere oftere og mer målrettet.