Andersson legger vekt på at selskapet er en systemintegrator, i tillegg til at selskapet leverer utstyret som settes sammen til avanserte konferanserom.
Kun det beste– Det vi enkelt sagt gjør, er å velge de beste utstyrsleverandørene i verden, kaste styrepanelene og fjernkontrollene deres og sette opp en enkel trykksensitiv skjerm som gjør at hvem som helst kan styre de avanserte AV-løsningene, enten det er snakk om videokonferanser, DVD-avspilling, video, prosjektorer eller datapresentasjoner, mener Andersson.– Det skal bare kreves et minimum av kunnskap for å betjene slikt utstyr.
Han mener at en direktør trenger kun 30 minutters opplæring for selv å kunne sette opp en videokonferanse.
Annonse
– Kvalitet og kundetilfredshet er svært viktige kriterier for oss. Belønningssystemet til de ansatte i Lanyfax er basert på hvor fornøyde kundene er, sier Kenth Andersson.– Årsaken til dette er at det tradisjonelt er vanskelig å få det utstyret vi snakker om til å virke. Dermed blir målet på hvor fornøyde kundene er, en hovedingrediens i vårt belønningssystem, sier Kenth Andersson.
Annonse