Nothing gjør det imponerende godt, i det minste i India.
Solgte 100 000 mobiler på litt over 20 dager
For den helt ferske merkevaren, i det minste i mobil-segmentet, gjør det godt: tall avslører at mobilen phone (1) som ble lansert 21. juli, nå har over 100 000 kunder i India.
Tallet er oppdatert per tampen av august.
I løpet av litt over 20 dager nådde de tallet. Det opplyser Manu Sharma som er “Vice President & General Manager” for produsenten i landet.
Annonse
Plattformen som ble brukt for salget i India heter Flipkart, og ifølge tallene avsløres det at over 10 millioner aktiverte varsling for når mobilen kom i salg.
Oppdatering på vei, men det er usikkerhet rundt Android 13
Selskapet avslører samtidig at de skal lansere en fjerde programvare-oppdatering i form av Nothing OS 1.1.4.
Hvilke forbedringer, eller lanseringsdato, er ikke kjent, men Sharma sier de tar tak i kunde-klager som kamera og batteri. Det er foreløpig ukjent når mobilen oppdateres til Android 13.
Det kommer også nye mobiler i økosystemet til selskapet, men produsenten ønsker ikke å avsløre noe mer på det nåværende tidspunkt.
Annonse