horizonzerodawn
Glemte de, eller hadde de ikke tid, til å legge til fotspor i snøen-effekt i PC-versjonen?

Annonse


Hvordan kunne de glemme dette?

Det er ikke Guerilla som står bak PC-versjonen av Horizon: Zero Dawn, men et kinesisk selskap kalt Virtuos med 1300 ansatte som skaper mange av delene nødvendige for moderne spill.

Virtuos har hjulpet til med storspill som Uncharted 4: A Thief’s End og Forza Motorsport 7

De jobber for store selskap som Microsoft, EA og Sony for å nevne noen.

For å sammenligne har den originale utvikleren av PS4-versjonen, Guerilla Games, kun 270 ansatte i sine kontorer i Amsterdam. Det er for øvrig Guerilla som lover å rette de tekniske problemene rundt spillet som mange sliter med, men som vi var så heldige å slippe unna grunnet… ren flaks egentlig? Noen ganger har man de rette komponentene for et nytt spill, andre ganger går alt rett vest.

Guerilla bekrefter de undersøker feilene:

Men uansett er nok Virtuos veldig travle, for ikke bare skal det være oppdaget debug-kode i PC-versjonen, men det er også en fin liten visuell ting som mangler i PC-versjonen, og det er fotspor i snøen. Dette er rett og slett ikke med enda, men tilstede på konsoll, noe som ikke gir mening.

Det kom en 35GB stor oppdatering etter at spille ble lansert, så det er nok flere større oppdateringer på vei, og vi regner med at de husker snøen denne gang.

Slik er det å traske i snøen på PS4:

På PC er det en langt kjipere affære:

Annonse