Hopp til navigasjon Hopp til innhold
Ett RTX Titan er det "eneste" som skal til for å drive denne scenen i sanntid. Prisen for et slikt kort er 27 990 kroner. (Ill.: Nvidia)

Dette klarer et GeForce Titan RTX-kort til nesten 30 000 kroner å skape

Spill: Sjekk ut den nye supergrafikken fra Nvidia og Epic.

Nvidia har under Game Developers Conference avslørt at GTX-kort får DXR ray tracing.

Oppdatert, 01:10:

Control, det nye spillet fra Remedy, nytter ray tracing:

Lekker Unreal Engine 4 ray tracing-grafikk

Samtidig brukte «det grønne teamet» anledningen til å skryte av ray tracing-utvikling, sånn generelt, og Dragonhound, et RPG-spill fra Nexon bygget med Unreal Engine 4.0 (noe som er lett å gjenkjenne).

Refleksjoner og skygger:

Drives av RTX

«Project Sol Part 3: A Real-Time Ray-Tracing Cinematic Scene» kan kun drives av RTX-skjermkort (det dyreste), og «demonstrerer kraften til Nvidia RTX som utviklingsplattform for å skape cinematisk ray tracing-innhold som kjører i sanntid på på ett Titan RTX-kort i Unreal Engine 4.22»:

Mer Dragonhound-gameplay uten ray tracing:

Stikkord: nvidia, Spill