cyberpunk 2077 får tekstur-mod
Med tekstur- og ray tracing-oppdateringen blir Cyberpunk 2077 enda lekrere.

Annonse


Gjør Cyberpunk 2077 enda penere nå med en gang

Halk Hogan sitt nye prosjekt er Cyberpunk 2077.

Opprinnelig publisert 18. februar 08:34.

Oppdatert, 13. mars, 11:03:

HP-pakken er nå tilgjengelig for nedlasting som annonsert i februar av skaper Halk Hogan.

Annonse


Arbeidet allerede belønnet av CDPR

Hogan er ekspert på teksturer og skal nå forbedre de eksisterende i det allerede grafikk-imponerende spillet.

Det er ikke slik at CDPR sitt spill ikke ser bra ut allerede, men det er alltid rom for forbedringer.

Hogan er så dyktig at CDPR har valgt å implementere hans “The Witcher 3 HD Reworked Project” i en kommende oppdatering.

Dette er datoen

I klippet under er det lett å se at ved å optimalisere teksturene så ser alt klarere og enda mer detaljert ut. Resultatet vil være en enda mer imponerende visuell fremstilling.

Hogan lover at ytelsen ikke forringes om man har VRAM til overs.

Lanseringen av “Cyberpunk 2077 HD Reworked Project” er satt til 12. mars.

Den store ray tracing-oppdateringen lar vente på seg

Nvidia og CDPR jobber fremdeles med “Ray Tracing: Overdrive”-oppdateringen til spillet etter at de først kunngjorde spesial-oppdateringen i september i fjor.

Dette blir bedre i Overdrive-oppdateringen:

  • Nvidia RTX Direct Illumination (RTXDI) leverer ray tracing på alle neonskilt, gatelykter, billykter, LED-billboard og TV-er. Også alle biler som kjører forbi, og fotgjengere, får korrekt farget belysning.
  • Strålesporet indirekte belysning og refleksjoner vises nå flere ganger, sammenlignet med den nåværende. Resultatet er enda mer nøyaktig, realistisk og oppslukende global belysning, refleksjoner og selvrefleksjoner.
  • Ray tracing-refleksjoner gjengis i full oppløsning, noe som forbedrer kvaliteten ytterligere.
  • Forbedret, fysisk basert belysning fjerner behovet for andre “occlusion”-teknikker.

Annonse