Det er opp til studioene å legge til støtte for FSR 2.0.
Nå er God of War mye kjappere for de med AMD-kort
Nå har Santa Monica Studio oppdatert spillet til versjon 1.0.12, og en av forbedringene blir nevnt nærmest rutine-messig, men merk at dette kun er spill nummer tre i rekken (det første var Deathloop) med FSR 2.0 (“FidelityFX Super Resolution 2.0”) og var ikke en gang med i AMDs opprinnelige liste over de første spillene med liste.
- Asterigos
- Delysium
- EVE Online
- Forspoken
- God of War
- Deathloop
- Grounded
- Microsoft Flight Simulator
- NiShuiHan
- Perfect World Remake
- Swordsman Remake
- Unknown 9: Awakening
Dette er FSR:
“FSR gjengir spill med lavere oppløsninger, og oppskalerer deretter bildet slik at det passer til skjermen din og bruker en unik algoritme som forhindrer ujevne og samtidig øker detaljnivået med super høy kvalitet, og gir deg ekstra ytelse med liten eller ingen innvirkning på visuell kvalitet ved FSR-innstillingene av høyeste kvalitet.
FSR er gratis og enkelt for utviklere å implementere – faktisk er det så enkelt at over 80 spill har blitt annonsert for å støtte eller vil støtte FSR i løpet av de første 9 månedene siden lanseringen”.

Dette er spillene som blir mye kjappere med AMDs nye drivere i DirectX 11:
Annonse
Annonse