sehaloiunrealengine5
"The ZETA HALO Experience Part 2" viser hva som er mulig å få til med Unreal Engine 5 og et team med hobby-utviklere.

Annonse


Prøv “Halo” og Iron Man i Unreal Engine 5

Vi har sjelden sett så mange hobby-entusiaster skape nytt innhold i en ny grafikk-plattform så kort tid etter lansering.

Den gode Halo-følelsen

Men UE 5 ser ut til å gjøre det langt enklere for enhver å skape imponerende spill og grafikk (du må se denne), og det før det er lansert AAA-spill.

Det skapes også mange demo-en som ikke kan spilles, men som viser hva som vil være mulig, blant annet Cyberpunk 2077 der deler har blitt gjenskapt i Unreal Engine 5, ser utrolig ut.

Du kan laste ned her

“The ZETA HALO Experience Part 2” kan spilles og er bygget helt og holdent med Epics nye grafikk-teknologier, og du kan selv teste det.

Annonse


Dette er ikke et spill på den måten at man kan gjøre noe utover å vandre rundt, men man får en klar følelse av hva som er bedre i femte generasjon.

Det som slo oss mest da vi testet den demo-en var hvor mye mer atmosfære lys-systemet bringer. Akkurat det med stemning og lys var jo det Microsoft fikk så mye kritikk for da de viste frem Halo Infinite kort tid før den opprinnelige lanseringen – så mye at de valgte å utsette det.

Fly som Iron Man

Du kan også laste ned en Iron Man-demo basert på den detaljerte Unreal Engine 5-storbyen.

Denne demoen er langt mer krevende, da det anbefales:

  • 12 kjerner CPU @ 3,4GHz
  • 64GB RAM
  • RTX 2080 eller Radeon 6000
  • Minst 8GB VRAM

Nylig ble Unreal Engine 5.1 lansert utviklere og allerede er det avslørt bedre ytelse.

Annonse