danielmartingerkjellerbod
Daniel Martinger har skapt en utrolig virkelighetsnært snekkerbod.

Annonse


Dette kan Unreal Engine 5

Daniel Martinger har skapt en meget imponerende demo med Unreal Engine 5.

Bruker path tracing i stedet for ray tracing

Martinger har brukt den helt nyeste test-versjonen av Unreal Engine 5 og også nyttet path tracing for å få til den imponerende scenen.

Path tracing går ut på å simulere lys med tilfeldige “tracing rays” og som samhandler med materialet som blir lyssatt på korrekt måte.

Har håndlaget alt

Imponerende er det også at han har skapt alt på egen hånd, det er kun verktøy-veggen som er hentet Quixel, resten er skapt i Zbrush, Substance Painter og Maya.

Det er nå to år siden Epic Games avslørte den nye grafikk-motoren. Det første storspillet med støtte blir Hellblade: Senua’s Sacrifice 2. Også det nye The Witcher-spillet, som er flere år unna lansering, bruker UE 5.

Se Martingers spøkelseshus, et prosjekt han også brukte lang tid på og som han lanserte i sommer:

Annonse