unityenemies
Enemies-demoen til Unity er vel verdt å få med seg.

Annonse


Hun er grafikk

Unity har lansert en fryktelig imponerende teknologi-demo og viser hva den nyeste teknologien til den mye brukte grafikk-plattformen er i stand til.

“Enemies” bruker det nyeste innen grafikk-teknologi

På plass i demoen er demonstrasjoner av deres “High Definition Render Pipeline (HDRP)”, en ny “high-end Adaptive Probe Volume”-lys-system og et nytt system for å simulere hår – på plass er også en forbedret “Digital Human”-rammeverk som lanseres utviklere i andre kvartal i år.

Selskapet bruker “Adaptive Probe volumes” og “Screen Space Global Illumination (SSGI)” for å få til dette i kombinasjon med ray tracing-refleksjoner, RT “ambient occlusion” og med innebygget støtte for Nvidia “Deep Learning Super Sampling (DLSS)”. Sistnevnte må til for å kjøre demoen i 4K med “bildekvalitet nær likt ekte 4K-oppløsning.”
Unity har selv skapt hår-systemet som er kompatibelt med Maya XGen.

Du må få med deg dette

Det er sistnevnte som er verdt å merke seg spesielt, for se i klippet under hvor utrolig de klarer å tegne ansiktet til damen. Dette er så imponerende at det ser mer ut som en ekte skuespiller i film-format som er lagt på en bakgrunn av CGI, enn at alt er grafikk, spesielt når man ser på stillbilder – når man spiller av videoen er det langt lettere å se at det er data-grafikk grunnet animasjonene rundt ansiktet og alle dets tusenvis av små-detaljer.

Annonse