Take-Two brukte godt over 400 millioner kroner på et spill med kodenavn Volt.
Volt ble aldri avslørt – nå er det kansellert
Selskapet valgte rett og slett å stoppe utviklingen, men ikke før de hadde brukt 454 millioner kroner på spillet som var i utvikling hos Hangar 13, studioet som er kjent for Mafia-serien.
Ifølge kilder som snakket med Bloomberg, var utviklingen veldig vanskelig grunnet pandemien og “et konstant skiftende utvikler-fokus”.
Utviklerne flyttes til andre prosjekter
Spillet gikk gjennom en rekke større forandringer, men grunnet flere omstart av prosjektet og tekniske utfordringer relatert til Covid-19, ble prosjektet vraket.
Hangar 13 snakket om veien videre under et møte i dag. Heldigvis, i det minste nå, er det ingen som mister jobben. I stedet skal de flyttes til andre prosjekter innad hos Hangar 13 eller til andre team hos 2K.
Annonse
Annonse