Ray-tracingen i Battlefield V er mye kjappere takket være oppdatering av spillet og nye Nvidia-drivere.
Oppdatert, 23:00:
Merk at i morgen kommer den store gratis-oppdateringen Overture:
Annonse
Last ned ny Nvidia-driver og oppdater spillet
Det er Nvidias 417.22-driver som hjelper til med ytelsen med RTX på: vi snakker opp til 50 prosent bedre ytelse.
ITavisen strømmet som kjent spillet med RTX i første utgave, og fant at ytelsen ofte lå under 60 bilder i sekundet på Amsterdam-kartet med 1080p-oppløsning på et 2080 ti-kort.
Dice har samtidig økt antallet RTX-elementer når man skyter, og “Variable Ray Tracing” kommer i en oppdatering senere. Dette vil gjøre det mulig å flytte ray-tracing-effekten til der de gir mest effekt.
Slik blir ytelsen med RTX-kortene
Dette er tallene som nå loves:
- RTX 2080 ti: 60 FPS – 2560 x 1440 DXR Raytraced Reflections på Ultra
- RTX 2080: 60 FPS – 2560 x 1440 DXR Raytraced Reflections på Medium
- RTX 2070: 60 FPS – 1920 x 1080 DXR Raytraced Reflections på Medium
Kilde:
Wccftech
Annonse