Hopp til navigasjon Hopp til innhold
Komplett inngår samarbeid med Bring. (Ill.: Komplett)

Nå kan du velge mellom Bring og PostNord på Komplett

Nettbutikken har også planer om å introdusere «retur via egen postkasse».

I en pressemelding i dag kunngjør nettbutikken Komplett at de har inngått en avtale med Bring om leveranser i Norge.

Nytt fraktalternativ

Det betyr at kundene kan velge om pakkene de bestiller skal bli levert av Bring eller svensk-danske PostNord. I pressemeldingen sier Live Haukvik, daglig leder for Komplett, at kundene ønsker mer valgfrihet på dette området og at selskapet mener at kundevennlige alternativer er avgjørende for alle som driver med netthandel.

Ettersom de nå samarbeider med både Bring og PostNord, lover nettbutikken flere hentepunkter.

– Både PostNord og Bring utvikler stadig bedre og nye leveransealternativer. Det kommer til å skje mye innenfor hjemleveranse med pose på døren og leveranse innenfor døren. Det vil forenkle netthandelsopplevelsen ytterligere, sier Haukvik i pressemeldingen.

I fremtiden kan denne erstatte postkassen din

Har planer om retur via postkasse

Samtidig med denne nyheten avslører Komplett at de også har planer om å tilby løsningen «retur via egen postkasse», som betyr at man kan sende pakker og brev i retur fra boligen sin. På den måten er man ikke avhengig av å reise til et postkontor, post i butikk eller andre innleveringssteder når en sending skal returneres.

– Et helt nytt tilbud som kommer på sikt er «retur via egen postkasse». Varer som kundene ikke ønsker å beholde blir hentet av postmannen. Det vil gjøre returopplevelsen like enkel som kjøpsprossen, forteller Kompletts daglige leder i pressemeldingen.

Komplett opplyser ikke om eventuelle prisforskjeller mellom de to leveringsalternativene. Vi har prøvd med ulike varer i forskjellig størrelse og vekt, og frakten ser ut til å være identisk.

 

Kilde:
Komplett

Stikkord: komplett, nettbutikk