Hopp til navigasjon Hopp til innhold
Telenor flytter over djuice-kundene. (Ill.: Skjermdump)

Slutt for djuice – Telenor flytter over kundene

– Bedre for kundene.

«djuice + Telenor = sant», skriver den norske mobiloperatøren på sine nettsider.

Slutt for djuice
Telenor har nemlig bestemt seg for å droppe djuice-merket som på mange måter har vært en direkte konkurrent til Telias Chess – begge markedsfører seg mot ungdommen.

I løpet av mars flyttes alle djuice-kundene over til Telenor-abonnementer. Operatøren lover at prisene og vilkårene blir som før, og kundene er heller ikke nødt til å skifte SIM-kort.

– djuice og Telenor har allerede felles IT-plattform, salgsorganisasjon og kundeservice. djuice er med andre ord tett knyttet til Telenor, og vi ser også at kundene i stor grad oppfatter det slik. Når vi nå slår sammen merkevarene, gjør vi det bedre for kundene – og enklere for oss selv. Kundene beholder samme priser og vilkår som de har i dag, og får i tillegg ubegrenset lagring i Min Sky inkludert i abonnementet sitt. Og vi blir en mer fokusert Telenor-organisasjon, sier Bjørn Ivar Moen, leder av Mobil i Telenor, i en pressemelding.

Kutter nonstop
Telenor bekrefter at nonstop-abonnementene vil ikke være i salg for nye kunder, og dagens djuice nonstop-abonnement ikke lenger er mulig å bestille

– djuice har lenge vært Telenors satsning mot unge, voksne mobilbrukere i Norge. Nå ser vi at Telenor-merkevaren er godt posisjonert for å håndtere denne aldersgruppen selv, og tirsdag 7. mars holder vi pressekonferanse for å fortelle hva de har i vente fra oss, sier Moen.

 

Kilde:
Telenor

Stikkord: djuice, Mobil, telenor