Apples nye reklamekampanje nyttegjør ekte tweets for å reklamere for iPad Pro som et bedre alternativ til Windows og PC-er.
Neppe nok til å bli mer populære enn Mac vs PC
Det er altså Apples nettbrett som markedsføres på en litt ny måte (om man ser bort ifra at de gjorde nesten det samme når Mac, og ikke iOS, var greia) på Apples YouTube-kanal med i alt fire ferske promo-er:
- Pad Pro – Better than a computer
- Don’t hunt for Wi-Fi
- Do more with Word
- iPad Pro – No PC viruses
Tweetene er for øvrig ekte, men frontes av skuepillere i reklamevidoene.
Synes du disse reklamesnuttene er effektive eller spiller Apple på gammel storhet?
Annonse
https://youtube.com/watch?v=dRM31VRNQw0
Her er den gamle kampanjen fra 2007, også den med virus-fokus, men med Mac som midtpunkt i stedet for iPad Pro:
https://youtube.com/watch?v=ZwQpPqPKbAw
Kilde:
Apple
Annonse
Annonse